Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006

Απειλές

Εδώ και αρκετές εβδομάδες δέχομαι απειλές από τον γνωστό τραμπούκο των blogs. Σήμερα «ξαναχτύπησε» κάνοντάς τις ακόμη πιο συγκεκριμένες. Ανευ άλλων, περιττών, σχολίων τις παραθέτω:


Ακύρωσε το comment moderation ρε Καραγκιοζάκο Σταλίνα!

Απεφάσισα να ξαναστήσω blog για να σε βρίζω ανενόχλητα από εκεί! Δεν έχω ανάγκη τα δικά σου σχόλια άλλωστε! Όπως πολύ ορθά έγραψες στο περί AGB εδάφιον, ο παιδοβούβαλος (δηλαδής εγώ) το μόνο που δεν στερείται είναι του αναγνωστικού ΚΟΙΝΟΥ!

Άσε τα σχόλια ελέυθερα να γράφει το κοινό σου (μπουχαχαχαχα), ΔΕΝ θα σε ξανενοχλήσω εδώ μέσα!

Θα με ρωτήσεις τώρα: "Και γιατι να σε πιστέψω ρε μάγκα;"

Σωστό κι αυτό!

Όπως σε πιστέψαμε εμείς, για την αποσυναρμολόγησγη του σκαριού, τα δυό ποιήματα κι ένα μπουκάλι ρούμι που απέμειναν(χαχαχαχα)!

Ήταν δυνατόν ένας ΣΤΑΛΙΝΑΣ να γράψει την αλήθεια;

ΠΟΤΕΣ των ποτών!

ΕΓΩ όμως αλήθεια σου λέω!

Κι αν δεν είσαι κότα και θέλεις να την ακούσεις και ζωντανά την αλήθεια μου, πάρε ΕΔΩ-> 210-3643047!

Αλητάκο θα τα πούμε μιάς και καλή, live αυτήν την φορά! Στην Σαλονική θα΄ναι , στην Αθήνα θα΄ναι, δεν γνωρίζω! Ότι θα τα πούμε ζωντανά όμως το μόνο σίγουρο!

ΜΙΒ

Είμαι ειλικρινά περίεργος για το αν θα συνεχιστεί η συμπαράσταση ή ακόμη και η σιωπή για το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: