Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

Σκάνδαλο κατά του κράτους δικαίου

Απαγόρευσαν τους δικηγόρους του Γιωτόπουλου





Δήλωση Γιωτόπουλου:








«Την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2005 αποχώρησα από τη διαδικασία της δίκης, έχοντας διαπιστώσει ότι είχαμε απλή επανάληψη της πρωτοβάθμιας κατ' επίφαση δίκης, όπου δεν τηρήθηκαν οι στοιχειώδεις κανόνες της δίκαιης δίκης και καταδικάστηκα σε 21 φορές ισόβια για ηθική αυτουργία με ολοφάνερη παραβίαση του δίκαιου της απόδειξης. Οσα συνέβησαν στο χρονικό διάστημα μέχρι σήμερα αναφορικά με τις επιμέρους υποθέσεις, τις ενστάσεις, τους μάρτυρες κατηγορίας, τα πειστήρια, την εν γένει ακροαματική διαδικασία επιβεβαιώνουν τη θέση μου. Η παρουσία μου στην αίθουσα του δικαστηρίου δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση αναθεώρηση αυτής της θέσης. Η επιστροφή μου έχει ένα συγκεκριμένο λόγο, που αναφερόταν στο τέλος της δήλωσής μου στις 20.12.05. Ελεγα: "δεν παραιτούμαι από κανένα ένδικο μέσο και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μέχρι να καταρρεύσει η σκευωρία εναντίον μου". Δεν μου απομένει παρά η προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για να βρω το δίκιο μου. Ομως, η προετοιμασία αυτής της προσφυγής προϋποθέτει καταγραφή των θέσεών μου και στην παρούσα διαδικασία. Αυτό προτίθεμαι να κάνω. Οσον αφορά τη νομική εκπροσώπησή μου, στην παρούσα φάση της διαδικασίας συνήγοροι υπεράσπισης θα είναι οι δικηγόροι Ιπποκράτης Μυλωνάς και Antoine Conte».

Δεν υπάρχουν σχόλια: