Τρίτη, Φεβρουαρίου 15, 2005

Ο virus idealisticus

« H ουτοπία σαν διαφημιστικό δέλεαρ» στις Υποθέσεις του Παντελή Μπουκάλα (13/02/05). Σαν ένα παραμύθι με κακό τέλος. Σαν ένα τέλος στο πιο κακό παραμύθι που διηγήθηκε ποτέ ο άνθρωπος. Ο virus idealisticus και το σίχαμα των διαφημίσεων και ιδιαίτερα της τελευταίας σοδιάς τραπεζικών σλόγκαν. Οι φωνές πληθαίνουν. Μακάρι να είχε δίκιο ο Αρθουρ Μίλερ όταν έλεγε: «Οι άνθρωποι είναι πάντοτε αφυπνισμένοι. Είναι δουλειά του συγγραφέα να τους συγκινήσει. Μόλις αισθανθούν να ξεμυτίζει μια αλήθεια, θα συγχρονίσουν το βήμα τους μαζί της».

1 σχόλιο:

Lida είπε...

Η καμπάνια της citibank είναι πιστεύω το πιο ακραίο δείγμα μεταμοντέρνας ειρωνείας σε ελληνική διαφήμιση.